Förarbetet gjort


Japp, så nu är då förarbetet klart för plattorna.

image

Nästa vecka kommer de och gör klart, men jag kan köra där nu, även om det blir lite märken efter de små framhjulen på rullstolen. 🙂

Hemtjänsten var här idag och skulle göra upp exakt schema för mig. Allt känns bra, förutom att jag bara får en timma utevistelse i veckan.. En timme i veckan!!!!
Jag som blev lovad en timma om dagen….
Jättebesviken…. Det är ju det som är min själavård….
Hoppas jag kan få det och att det bara är ett missförstånd.

Ja ja, allt det andra var bra iallafall. 🙂
Jag ska väl vara tacksam att jag får hjälp överhuvudtaget antar jag.

Nu är det fredag och en myshelg med man och son väntar. 🙂
Dottern är iväg på konfirmationsläger. Hoppas de får fint väder eftersom de ska vara ute mycket. 🙂

Ha en fin helg nu, alla! 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

