Helg


Ja helgerna är både underbara och jobbiga. Underbart att få umgås med familjen, men samtidigt jobbigt att göra det. Make sense?
I veckorna kan jag lägga mig och vila när som helst på dagen, jag är ju ensam.
På helgerna vill jag umgås så mycket jag kan. 🙂

Men det är det ju värt, så klart, tro inget annat! 🙂

Idag var vi och mina föräldrar på motormuseet i Motala. En otrolig nostalgiupplevelse! 🙂

image

Jag gillar bilar och annat gammalt, den här Rollsen skulle man ha som shoppingbil, eller hur? 😉

Sedan tittade vi när min 20 åring tågade på stan med sin studentbal. Min lille kille har blivit stor, jösses anåda! 🙂

Men, dessa men, nu har jag ont, eller ondare än vanligt… Rullstolen har skön dyna, visst, men jag klarar inte riktigt att sitta så där i flera timmar. Skit, är vad det är…

Nu blir det soffan resten av kvällen, tur att den finns. 😉

2 thoughts on “Helg

  1. jo då det make sense…känner igen känslan! Har ju vart borta en vecka hemifrån och känneratt jag har ”att ta igen” här hemma…men får ju inte välbehövlig vila…går lixom inte ihop…dessutom har vi ju firat morsdag hela söndagen, hade inte hjärta att ställa in det fast jag rent kroppsligt och mentalt inte hade orkat med allt fläng…känner sej otacksam då inte ens det roliga blir roligt för att man e för slut…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

