Lycka


Ja det kan vara mycket. 🙂
Jag älskar verkligen läget på vårt hus tex.

image

Kommunen har ett förslag att vi säljer vårt hus, de köper ett bättre hus, ur handikappsynpunkt, och sedan hyr vi det…
Eh, skulle inte tro det va?
Det är ju inget tvång, men förslaget gav mig rysningar…

Nej, jag och familjen vill bo där vi bor.
Det är ju så att det kommer bli dyrt att anpassa huset och kommunen försöker allt de kan att få till det så billigt som möjligt. Förståeligt.

Jag kommer hålla er uppdaterade så klart, det ska bli spännande att se hur lösningen blir. 🙂

Ja, lycka är att bo nära naturen. För mig iallafall. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

