Wow!


Vilken dag det är idag! Solen skiner från en klarblå himmel och solen värmer redan. 🙂

Dagar som dessa är smärtan lättare att bära på något sätt. 🙂

Jag har säkert sagt det förut, men jag älskar ju att vara ute. Helst i naturen. Skogen.
Värme är ju sedan gott för kroppen, så det är ju en bonus.

Ska försöka dra med mig familjen ut i skogen idag, med kameran i högsta hugg. Härligt!

Jag har riktigt ont sedan igår, måste jag erkänna. Körde rullen för mycket helt enkelt, jag vet!

Dottern ska hämtas också, men det får maken ta. Hon har ju varit på konfirmationsläger sedan i fredags. Hoppas det har gått bra för henne.
Kan ju tillägga att nya pojkvännen var där också, så hon har nog haft det bra… 😉
Barnen växer upp fort…..

Nu önskar jag oss alla en underbar dag, var ni än bor. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

