Just det…


Idag började hemtjänsten ”på riktigt”.
Det gick bra, idag fick jag personal som jag har träffat förut, både morgon och kväll. 🙂

Imorgon kommer det en ny tjej, det ska bli spännande att se hur hon är.

Fick glädjande besked om den där utevistelsen som HT lagt in bara en gång i veckan. 🙂
De hade missuppfattat som tur är! Det är en timma per dag. 🙂
Åh vad glad jag blev, även om det inte kommer igång direkt, eftersom de inte lagt in det och har för lite personal.
Men nästa vecka så får jag äntligen tillbaka lite av livet som stått på paus så länge. 🙂

Sedan får jag en ny sjukgymnast i juni. Den jag har vill inte träffa mig eftersom hon anser att jag inte klarar mer än bassäng en gång i veckan. Utan att ens ha träffat mig för utvärdering. :O
Jag hoppas få någon slags hjälp och en bra kontrakt. B-)

Snart blir det till att försöka sova.

Hoppas ni får sova gott inatt. 🙂

4 thoughts on “Just det…

  1. fantastiskt att höra att första intrycket varit bra, om man bortser från missen med utevistelsen…men guuud så bra att det var planerat för 1h utevistelse om dagen, det är ju det du lever för! Din grej lixom!!!Hoppas alla från hemtjänsten är pärlor och kan hjläpa dej få ett värdigare liv med mindre smärta!Kram!

    • Jag är försiktigt optimistisk till att detta kommer gå bra och att hela gänget från HT är bra. 🙂
      Allt detta är lite överväldigande och jag hoppas att livet sakta kan återvända nu. 🙂
      Ut i naturen och få göra saker som är bra för själen kommer man långt med. 🙂
      Stor kram!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

