Livet är värdefullt


Ibland får man sig en tankeställare.

När en ung människa med man och litet barn dör i en sjukdom så får iallafall jag mig en rejäl tankeställare.

Jag känner henne inte, hon var gift med en bekants bror.
Men ändå….

Har jag sagt till de jag älskar att jag älskar dem, på länge?

Det har jag. Jag är ganska noga med det.
Livet är värdefullt och kan vara slut när som helst.

Nu har jag ingen dödlig sjukdom, men jag har faktiskt lärt mig att ta tillvara på livet på ett annat sätt nu.

Väldigt trist inlägg, jag vet, men om jag kan få bara någon att säga till sina närmaste vad de känner för dem, så var det värt ett trist inlägg. 🙂

image

Mammas älskling. (en av tre)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

