Färdigt :-)


Ja nu är det klart med ramp och plattor, så nu är det snart inga problem med att ta sig ut med rullstolen. 🙂

image

Det är en ny ytterdörr som fattas bara, som är 10 cm bredare än den vi har nu.
Knogarna lider om jag kommer minsta lilla snett. *aj*
Det provade jag häromdagen nämligen. 😉

HT kom imorse och det var en ny tjej, men lika trevlig som de andra, som tur är.

Annars har jag varit ganska däckad i kroppen idag måste jag erkänna.
Ibland är det precis som om kroppen bara ger upp, lite så där allmänt.
Det slutade med att jag skakade i hela kroppen i några timmar, men det gick över som tur är. 🙂
Inte en aning om varför det blev så, kanske varit lite mycket nu ett tag. 😉

Nu blir det Thomas Tåg med Lillen.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

