Underbart!


Gud så skönt det är att få känna sig ren!
Att duscha efter schema känns konstigt och kommer nog göra så ett tag. Men nu vet jag ändå att de hjälper mig varannan dag och att jag slipper dra på det i en evighet, för att det förstörde hela dagen. (och dagen efter också för den delen…)
image
Så här fin fläta fick jag idag. 🙂

När man är frisk så tar man så mycket för givet. Det gjorde jag också, lita på det! 😉

Men när det blir ett slags privilegium att få göra det mest vardagliga så blir man tacksam.

Jag är så iaf.
Tacksam över att jag ändå kunnat klara det mesta i vardagen fram till förra året.
Nu är jag tacksam för det lilla jag faktiskt klarar av att göra. 🙂

Istället för att gräva ner mig i sorg över det jag förlorat så försöker jag faktiskt glädjas istället.
Det är självklart inte alltid jag lyckas, men livet blir lite lättare om jag lyckas. 🙂

Japp då är det dags att försöka få lite sol på kinderna, här är det nämligen fint väder, om än lite kallt om du frågar mig som är frusen.
15 grader i skuggan är kallt… 😛

Ha en fin dag!
Jag hoppas på att mina smärtor kan minska till en vettig nivå snart, så är dagen riktigt fin. 🙂

10 thoughts on “Underbart!

    • Ja den blev så fin! 🙂
      Jag har ju fått så blankt och fint hår också, sedan jag slutade använda kemikaliefyllt schampoo. Nu används bara naturlig schampootvål. 🙂
      Det är kul att sätta upp frisyrer, men klarar det inte längre.
      Kramar!

      • Hur menar du med naturligt schamoo / tvål ?
        Berätta gärna mera…Du har mycket vackert hår mot för en annans ris buske,även om folk säger att jag har fint så känner jag juh själv att det är tunnt ,& ja,strävt ,nä fint är de inte =(

  1. Ja gör gärna ett inlägg om det =) Kan nog finnas flera som är intreserade ,och eftersom mediciner ,sjukdomar ,& andra tillstånd kan skada hår & naglar så kan det vara ialla fall i mitt intresse att veta om det =) Kramen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

