Skrattar gott. :-)


Ha ha ha, jo, det råkar vara så att det är några grabbar i min hemtjänstgrupp.
Det är mycket trevligt, det behövs män inom hemtjänsten. Jag blev självklart tillfrågad innan HT började om det var ok att män kom hit. Det är det, för jag är övertygad om att de gör ett lika bra arbete som tjejerna. 🙂
Men nu till ”problemet”. Hi hi.

Fläta håret….
De har ganska roligt i gruppen över det faktum att grabbarna ska bli ”tvungna” att fläta ett hår som räcker till rumpan.;-)

Åh vad jag kommer ha roligt när de kommer! 🙂
Ska jag tvinga dem göra fiskbensfläta kanske? 😛

Förlåt alltså, men jag har lite roligt åt detta. 🙂  Finns ju många män som kan fläta hår givetvis, bara inte i min HT grupp. Hi hi.

6 thoughts on “Skrattar gott. :-)

  1. Hihi, när min farmor blev sjuk, lärde sig farfar fläta flätor. Han var en riktig grovarbetare med jättehänder, och hon hade så tunt, fint hår, så det var otroligt rörande att se honom fläta hennes hår… ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

