Trist igen…


Ibland blir jag lite trött på den här kroppen som bara överraskar mig med nya saker varje vecka.
Eller jag kanske ska se lite positivt på saken och glädjas över att det alltid händer något nytt och sällan blir tråkigt. 😉

Jag menar, jag brukar ju tjata här på bloggen om detta med en positiv syn på allt. 🙂

Jag försöker, jag lovar. Det är bara lite svårt ibland.

Ska inte gå in på trista detaljer idag, men jag har ont, ondare än vanligt. Det är lite knäckande.
Röd dag,ledig familj och jag är skitdålig….

Aja, det ordnar sig. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

