Ibland har man tur :-)


Har letat länge efter bra handskar att ha när jag kör rullstolen.
Jag har ju väldigt ont och svårt att köra den och är väldigt svag i armarna.
Ett par bra handskar som passar över klumpiga ortoser, som inte är för stora och har bra grepp. Hållbara också, det sliter…

Men nu hittade jag! På ICA Maxi av alla ställen! 🙂

image

Kollade inte vad de har för syfte från början, men de är försedda med en slags gummerad yta, lite stretch. Sitter jätteskönt och ger ett supergrepp!

Skönt att ha under väntetiden innan jag får elrullstolen, om jag får någon….

Som sagt, ibland har man tur. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

