Vänner


image

Ha ha, om ni undrar varför jag tagit kort på min hand, så är det för att en vän målade naglarna på mig idag, hon tyckte det kunde pigga upp lite. 🙂  Det är så sant så!

Det behövs inte mycket för att det ska kännas lite lättare. 🙂

Vi hade lite fest här igår och det blev gott grillat och gott vin.
Vädret höll sig skapligt och barnen hade roligt. 🙂
Vänner gör så gott i själen, som jag sagt förut. 😉

Min bästa M var här igår också, på kaffe, så dagen var nästan fulländad.

Smärta är alltid lättare att bära när vardagen är fin, inte sant! 🙂

4 thoughts on “Vänner

  1. jätte fina naglar:)
    Och visst är det fint med goda vänner!Här har helgen också gått i sällskapets tecken:) Kram på dej pinglan!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

