Mys!


Ikväll satt vi på altanen och åt god mat. Sallad, grillad majskolv och kyckling. Mums så gott och underbart att kunna sitta ute, äntligen! 🙂

Idag hade jag första gången med min ”timme om dagen”. Idag blev det kaffe i skogen med hundarna. Underbart att få göra något meningsfullt igen.

Som vanligt har jag ”extra allt” när det gäller smärtan, så här dagen efter träning.
Det känner hundarna på något sätt, så jag fick sällskap i soffan. *kärlek*

image

Det är häftigt att det är så. De känner när jag mår skit på något sätt.
Senare fick jag sällskap av den svarta, som sällan ligger i soffan samtidigt som någon annan. 😉

Hela förmiddagen har det åskat här. I flera timmar stod molnet på samma ställe och mullrade.
Vackert och mäktigt.

image

Nu blir det snart natta barn och sedan vänta in nattpatrullen. Skönt att slippa klä om till nattkläder kl åtta faktiskt. 🙂

2 thoughts on “Mys!

  1. ÄNTLIGEN fick du komma ut , fika med hundarna i skogen lät toppen!!!Har du en och samma människa som gör ute timmen med dej, eller varierar det?
    Förastår verkligen din dubbla känsla kring att ha ”främlingar” rännande i huset och som dessutom hjälper med det alra intimaste… tar nog ett tag att anpass sej till det, både för dej och familjen. Men det är BRA att du kanske kan få lite krafter åter och förhoppningsvis mindre värk, även om bassängen verkar ta musten ur dej… du är en sann kämpe som inte ger upp det…själv har jag gett upp träningsbiten helt (för tillfället) livet, att existera och överleva jobb och vardags pyssel är min träning nu…stretchar lite och gör några knäböj varje morgon…hehe…men läääääääääääängtar till att kunna börja simma igen…men det fårinte kosta för mkt, varken ekonomiskt men framför allt inte kroppsligt. Men jag njuter ju så av vatten!
    Kram och hoppas du får många fina skogs utflykter denna vår och sommar!!

    • Nej, det är olika varje gång, någon i hemtjänstgruppen, men hittills har det varit folk som gillar att vara ute och inte misstycker att hålla hundarna. 🙂

      Det är helt underbart att få komma ut från mitt vackra fängelse. För så har det känts…

      Jo, ha ha, jag är envis med min träning, och det kanske verkar korkat, men kroppen håller ju på att falla samman nu, så jag måste hålla igång musklerna lite iaf. 🙂

      Hoppas du snart kan komma igång du också, det är ju skönt, trots smärtan. 🙂

      Stor kram, min vän.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

