Åhåjaja


Idag åkte jag och ledsagare från hemtjänsten till närmaste större stad.
Drygt 25 grader i skuggan, underbart! Men med svart rullstol, svart tjock dyna och gassande sol blev det klädbyte när jag kom hem! 🙂  Så hon fick dubbelt arbete idag, det ligger ju inte i hennes arbetsbeskrivning. 😉

Är inte förtjust alls i stan och en massa folk som glor, men ibland måste man.
Var tvungen att köpa lite kläder till mig och dottern. Jag har nästan inga byxor att ha efter min kraftiga viktnedgång, och det kan ju vara trevligt va? 😛
Dottern får något litet fint till konfirmation och avslutning.
Vi är ju inte precis rika och hon får sällan något.

image

Asch, hittade inte hur man vrider på bilden, men ni ser ju hur den ser ut. 😉  Rea… Gillar rea.

Jag tror jag fick med allt jag skulle ha. Allt sådant som medför mycket folk och surr gör mig helt, totalt slut. Skallen hänger inte med.
Men nu är det gjort!
Skönt. 🙂
Smärta var det värt också.
Ha en fin dag!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

