Åska


Ha ha, för tjugo åt sedan var jag paniskt rädd för det.
När min son var riktigt liten sprang jag ut och satte mig i bilen varje gång det mullrade lite. 🙂
Nu känns det mest patetiskt att jag gjorde så…
Jag bestämde mig tidigt för att jobba bort de fobier jag led av, som skulle kunnat skada honom då.

Jag har lyckats jobba bort både fobin mot åska och spindlar. Alldeles själv faktiskt. 🙂
När barnen börjar bli rädda för saker som är orimligt att vara rädd för, är det dags att ta tag i det.

Nej, jag är inte något helgon på långa vägar, men ibland har jag mina ljusa stunder. 😉

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

