Fredag


Vilket väder vi har! Wow! 🙂

Värmen gör gott för lederna, men tyvärr inte för måendet…
Jag svullnar upp, blir yr (antagligen mitt låga blodtryck som sjunker) och får hög puls och dubbelslag.
Jag har svårt att reglera kroppstemperaturen när det är varmt. Eller kallt också för den delen.

Men jag njuter. 🙂  Och hoppas att helgen håller sig lika fin!

Laddar för morgondagen. Det är ju konfirmation för min 15-åring och det blir ju en del att ladda inför.
Allt sådant tar mycket energi. Egentligen skulle vi åka till vänner och fika ikväll, men jag klarar det inte! 😦 Jag tycker riktigt illa om när sjukdomen sätter stopp för sådant man tycker kul.
Gång på gång…

Asch, lite gnäll så här på fredagen, men det bjuder jag på. 😉

Nu blir det lite mys med en trött och ganska grinig treåring. 🙂

4 thoughts on “Fredag

  1. hoppas konfirmationen blir bra ich kom ihåg att dricka och äta salt så kanske hjärtat håller sej bättre…hmm…salt föresten…du var svullen oxå…jamen drick iaf…kasnke sportdryck, typ gatorade eller vad de nu heter…kram

    • Det kommer nog gå bra. 🙂
      Jag är svullen och inte törstig, men mineralvatten tror jag att jag ska köpa.
      Det är så trist när sådant strular, mycket mindre nervöst att det strular med leder och annat mekaniskt…
      Stor kram och ha en underbar helg, det förtjänar du! ❤

  2. Det kanske är därför jag blir yr! Blodtrycket är ju inte känt för att vara högt på oss långa människor..! ”hellre lågt än högt” säger dem men jag känner nog inte alltid så när man så gott som svimmar när man ställer sig? Nej, nu dricker vi vatten och sitter i solen! tjohej!

    • Det är det garanterat!
      Visst är det bäst med lågt blodtryck, men håller med dig, det är då inte kul när man hela tiden nästan svimmar när man gör hastiga rörelser.
      Så vi får göra som du sade, dricka mycket och så resa på oss väldigt långsamt. 😉

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

