Då blev det söndag. :-)


Vaknade tidigt av smärta, som så många gånger förr.
Jag har lyckats köra mig till en inflammation i axeln, nacken och armen. Jag är verkligen inte skapad för att köra rullstol. 😉

Min axel har varit dålig länge. Min högra är ju opererad två gånger, men ville vänta med vänster så länge som möjligt.
Nu har körandet på rullstolen resulterat i en trasig (opererad) höger axel och en ännu trasigare vänster… 😦

Det känns som om det är inflammerat. Hela vägen från nacken ner till handen, för det har jag haft förut.

Detta gör mig ännu mer beroende av andra, eftersom jag inte klarar av att rulla alls nu, knappt. 😛

Ja ja, ska ju träffa en läkare imorgon, får se vad han säger.
Han ska ge mig en smärtbehandling i ryggen, som jag hoppas mycket på. Lite mindre smärta där skulle höja livskraften betydligt. 🙂

Annars har dagen varit lugn, om än fylld av smärta.
Men med denna utsikt mår själen gott. 🙂

image

Fikat på stan med alla tre barnen och maken, det händer inte ofta kan jag tala om! 🙂  Underbar morsdagspresent. 🙂

Ha nu en fin dag, glöm inte era mammor. 🙂

4 thoughts on “Då blev det söndag. :-)

    • Ja det var så härligt att ha alla mina tre barn samlade. 🙂
      Nej du har rätt, ingen är gjord för att köra rulle, jag tänkte nog bara på att min stelopererade handled och tumme ihop med trasiga axlar, kanske ger ännu sämre förutsättningar.

      Kram!

    • Ja min stora (20 år) träffar jag alldeles för sällan, så det var en bra present. 🙂

      Tack, jag har stora förhoppningar om den här behandlingen, men försöker att inte hoppas för mycket, ifall det inte gör nytta.

      Stor kram pick ha en bra vecka! ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

