Nervöst


Usch ja…
Brukar inte vara det, men nu är jag faktiskt lite nervös.

Inte för själva sprutorna (ca 60 st) utan för resultatet.
Min vän fick jätteont efter och inte särskilt mycket smärtlindring och det gör mig lite nervös…

Vi är alla olika, jag kan få väldigt bra resultat, det vet man inte.
Men det tar extremt mycket energi bara att åka dit, så jag hoppas det är värt det.

Min älskade pappa har fått uppdraget att köra och att ta ”hand om mig” under tiden. Känns mycket konstigt att han får ta hand om mig som han gjorde när jag var liten…
Ibland är det extra jobbigt att inte vara frisk, och nu är ett sådant tillfälle….

Jag hoppas jag är så pass fräsch när jag kommer hem att jag kan rapportera, men det märks. 😉

Vet inte ens om någon är intresserad, men det lär ju märkas. 🙂

Snart sova, så jag är pigg imorgon.

Först kommer snickaren och byter ytterdörr.
Sedan kommer hon som provar ut spol- och torktoa.
Sedan åker vi till läkaren.

Gonatt nu alla! 🙂

2 thoughts on “Nervöst

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

