Vilken dag!


Ja shit säger jag bara…

Snickaren kom kl åtta och mätte lite för ny dörr och frågade lite om vad som blir bäst. Lite om hur det blir bäst vid tröskeln och liknande.

Sedan ringa larmföretaget och tala om att sabotagelarmet snart kommer gå, eftersom snickarna kommer flytta på delar av det.

Sedan kom hemtjänsten och hjälpte till med kläder och hår.

Snickarna kom tillbaka vid tio efter att ha hämtat grejor, sedan började de riva, ta ner saker från väggen och såga… Det krävdes rejäla grejor för att rå på vårt timrade hus. 😉

Sedan kom hon som skulle visa spol- och torktoan. Himla trevlig tjej och mycket bra lösning så jag kommer klara mina toabesök utan problem. 🙂

Japp, sedan kom pappa, som skulle skjutsa mig till Nässjö. Puh…

Resan gick så bra den kunde gå. Långa resor i bil är inte så bra för min rygg…
Behandlingen gick snabbt. Många stick blev det.
Jag ska förklara mer hur det gick till och så men orkar inte nu.
Mådde skit efter. Yrsel, riktigt illa… Mådde illa som tusan.
Men det gick över.

Berättar mera senare. Lovar. 🙂

Nu helt slut och har ont i magen efter att ha ätit lök idag… Glömde att jag inte kan äta det….. Morr…

Vi hörs! Ska nu vänta in hemtjänsten som är sena idag, så jag kan gå och lägga mig sedan.
Trött….

2 thoughts on “Vilken dag!

  1. Be att du även får åka på hjälpmedels & prova ut spol & tork toaletterna ,för att se vilken som passar dej bäst IRL =)
    Det är ju via kommun men dom finns där …tyckte de var bra att få prova fram den som passade mej mest & det finns ju så många modeller =)
    Kramen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

