Morgon


Vaknar med en ganska öm kropp, det känns lite som om jag har tränat hårt. 😉

Min nacke känns redan bättre av behandlingen, eller rättare sagt armarna. Jag har ju haft nervsmärtor i mina armar sedan jag opererade diskbråcken i nacken för två år sedan.
Nu gör det bara lite ont i ena armen, och det är underbart skönt!
Nu hoppas jag att det håller i sig.

Ryggen är en annan femma… Den gör ont, det gör den.
Men det kanske blir bättre.

Jag ska förklara hur behandlingen gick till, sedan.

Ha en fin dag nu alla.
Igår hade jag dubbelt så många besök mot normalt, undrar varför? Väldigt kul, men blir gräsligt nyfiken. 😉

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

