Dumhuvud!!


Ja, jag alltså…

Gör man saker man inte klarar av så får kroppen lida. Att jag inte lärt mig det än då?

Tyvärr är det lätt för mig att glömma och göra saker av bara farten. Det är nog lite för nytt än.

Det är trots allt bara ett år sedan jag kunde gå utan större problem och kunde göra små saker hemma utan att få för ont.

Nu sitter jag här med tårar i ögonen och har så ont att det känns som om kroppen torteras inifrån…

Ska tillägga att jag inte gjorde mycket… Ville ju bara se om jag verkligen inte klarar lite av det vardagliga i hemmet? Så här blir det varje gång jag blir ifrågasatt. (mötet igår)
Inbillar jag mig allt? Har jag verkligen så ont? Får jag verkligen så ont när jag använder kroppen?

Tja, nu sitter jag här med svaret. Kommer sitta med det j****a svaret nu i flera dagar… Gah!
Ska nu notera i almanackan att jag inte behöver undra, och lita på vad min kropp säger till mig.

Behöver nog boosta upp självkänslan lite och inte bli så ledsen när myndigheter gång på gång sparkar på mig när jag ligger. Lättare sagt än gjort.
Det har varit för mycket sedan jag försämrades förra sommaren helt enkelt.
Jag orkar inte mycket mera nu.

8 thoughts on “Dumhuvud!!

  1. Håller med ovanstående, lättare sagt än gjort att inte ta åt sig. Det gör man ju. Och att inte bli trodd, oavsett vem det är som inte tror en, är så jävla kränkande att man blir galen!
    Jag brukar tänka, när jag känner mig orättvist behandlad och inte trodd, att ”genom sig själv känner man andra”. Så de som beskyller mig för att fuska, med vad det nu kan vara, de fuskar säkert själva så det stänker om det och vill döva sitt eget samvete genom att hacka på andra. Ungefär som mobbare…
    Massor av peppakramar!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

