Vad händer?


Det undrar jag…

Hade ju gräslig huvudvärk i förrgår och igår, men jag hade nackkragen på mig och det hjälpte bra.
Det kanske var måndagens behandling som gjorde nacken så avslappnad att min whiplash gjorde sig påmind med ny kraft. Det är vad jag tror iaf.

Men förut idag så skulle jag ta mig upp från soffan, då det smällde till i ryggen. Det händer nästan varje gång jag reser på mig, så inget konstigt där, tyckte jag.
Men efter det så har jag dubbelt så ont i ryggen och mina ben (mest höger, som vanligt) sticker och gör ont, mer än vanligt.

Ibland skulle jag vilja se inifrån vad som händer faktiskt. 😉  Jag fattar ju att det är mina ryggkotor som glider mot varandra, men idag hände något nytt.
Jag har ju haft nervpåverkan i benen sedan i somras, så det är ju inget nytt, men en försämring ville jag inte ha, ärligt talat.

Kroppen är en häftig grej måste jag säga. Särskilt när man har en defekt på en del av den, som jag.
Man vet aldrig hur det ska gå när nya udda saker händer hela tiden…

Är bara lite trött på att det ständigt blir sämre.
Var ska det sluta tro?

Ja det är frågan….

Nu blir det fredagkväll, helgen stundar. 🙂
Hemtjänsten kommer imorgon bitti som vanligt, men sedan är det familjen som gäller till kvällen. 🙂

Ha en fin helg alla. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

