Rubrik?


Kan inte komma på någon rubrik idag. 😉

Igår gick dagen i smärtans tecken måste jag säga. Igen…
Tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle köra på ordentligt näst sista bassängträningen innan sommaren, så jag körde på. Inte jättehårt, men ändå.

Värst var nog väntan på taxi både innan och efter. Systemet funkar inte och de missade att vi skulle hem… 40 minuter fick jag vänta… Det är väl inte mycket, men för mig är det det.

Morgonen började ju bra också förresten. Jag sover nästan aldrig lägre än till halv åtta. Men igår väckte hemtjänsten mig kl nio!
Jösses vad paff jag blev! 😛

Sedan hade vi möte med bostadsanpassaren. Vi har fått ännu ett förslag och nu börjar det bli bråttom. Jag kan inte bo så här länge till och vi måste få veta hur det blir.
Det nya förslaget är ju ett av de bättre, men medför också mer jobb för familjen. Ska se om jag orkar förklara närmare sen.

Ska försöka få iväg min ansökan om handikappersättning också, men det känns så stort och tungt.. Det är för mycket nu med allt som fokuserar på min ohälsa.
Jag vill bara ta en paus från allt om jag ska vara ärlig.

Ja ja, det är mycket fokus på det negativa här på bloggen nu, men så är det. Det blir nog bättre, det måste jag tro.
Min rygg och min förmåga att gå blir bara sämre och sämre, och det stressar mig.
Mycket.

Men, det blir nog bra till slut. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

