Handkirurgen


Imorgon får jag domen.
Ska träffa min handkirurg och två till. Det kallas knäckmottagning. Konstigt, men det är för att de gemensamt knäcker idéer när det är svåra beslut att ta.

Jag har ju artros i handled och tumme, precis som jag hade i vänster. Den är ju helt stelopererad och det är ju inte särskilt optimalt med två stela händer som sagt.
Tyvärr ser det ut som om det ändå blir så. När man har EDS är inte ledbandsplastik ett bra alternativ och nu har min artros ändå gått för långt, så det är ingen idé.

Ja det ska bli spännande att se vad som bestäms. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

