Planer


Jösses vad mycket det börjar bli nu.
Semestern vet vi inte hur det blir med nu när jag sitter helt i rullstolen. Jag kan ju gå några steg med hjälp, men trappor är svårt…

Vi har en väldigt fin husvagn. Med tillhörande trappsteg för att komma in…
Sängen i den är jätteskön att sova i om jag har kuddar överallt, men vi har inte löst dilemmat hur jag ska ta mig dit. Hm…
Jag kan inte åka bil särskilt länge utan att få riktigt illa smärtpåslag som ett brev på posten.
Bilfärden är ju en stor del av en husvagnssemester.

Hm, ja, vi har inte löst detta och uppriktigt sagt vet jag inte om det finns någon lösning heller.
Vi ska börja med en liten kort tur så får vi se. Vi löser det på något vis. 🙂

Sedan har vi det här med anpassningen av huset. Vi vet inte när det ska påbörjas eller exakt hur det kommer bli.
Vi fick ett till förslag i veckan, men det var inte riktigt bra heller. Det bästa av de vi fått hittills, men inte perfekt.
Det kommer ju bli rörigt när de börjar, och det är ju skönt att veta när de börjar.
Ja det ska bli spännande att se hur sett blir till slut. 🙂

Tja, det var lite om dagens funderingar det. Jag får inte ihop det ännu, men på något sätt ska det gå, det måste det.

Idag mår jag illa och ser dubbelt. Huvudvärk och känselbortfall i ansiktet…
Jag fick en hård boll i huvudet förut och rent instinktivt ryckte jag ju till med hela kroppen också…
Räkna ut vad som hände?
Det är bara trist och tråkigt och gör ont, orkar inte ens berätta om hur det slutade. Orkar inte med mer, det här kommer jag få sota för, det känner jag.

Ja ja, mest bara skit idag också alltså. Ny dag imorgon. 🙂

2 thoughts on “Planer

  1. hoppas ni hittar något sätt att komma iväg på semester, men då en semester som verkligen ger den vila och paus från vardan ni behöver,men utan att du får leva i ett värre smärthelvete än vanligt.

    Men hörru du…visst det är fotbolls EM tider …men du ska nog inte va med känner jag, i fotbollsfebern…så inte nicka flera bollar nu:P

    Nä skämt åtsido, man spänner sej ju på reflex och rycker till…inte bra för en rackelkropp…hoppas det inte ställde till med varaktiga men!

    Kram och var rädd om dej!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

