Shit så bra!


Oj oj, vilken pärla till kiropraktor jag hittat!
Jag vill i alla fall börja med att höja ett varningens finger. Kiropraktorer överlag är inte, obs INTE bra för oss som har någon typ av överrörlighet, tänk på det!

Men jag hade hört mycket bra om just denna. Att han skulle vara mjuk, eftertänksam och försiktig.
Så jag tänkte jag skulle ge honom en chans med mitt bäcken och min rygg.
Det var det bästa jag kunde ha gjort! Shit så duktig han är!

Efter att ha frågat mig vilka problem jag har och fått ett långt svar, så undrar han varför jag sökt mig till en kiropraktor? *asg*

Jo, jag skulle aldrig sökt mig till en kiropraktor om jag inte hört så mycket bra om just honom. 🙂

Jag berättade iaf om mina misstankar om vridet bäcken, som jag senare fick bekräftat.
Benen var flera cm olika i längd och korsbenet hade dragit åt höger medan vänster sida av bäckenet vridit sig bakåt/uppåt. Kan inte förklara det bättre utan att peka. 🙂

Han fick iaf tillbaka det mesta på sin plats, utan att manipulera som de brukar. Punktmanipulering tror jag det hette. Det funkade!

Alltså, ni kan inte fatta hur skönt det är att äntligen få hjälp.
Jag har gått med detta sneda, vridna bäcken i snart ett år.
Blir lite tårögd…. 🙂

2 thoughts on “Shit så bra!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

