Morgon


Sitter och myser med Lillen i soffan framför Dora på tv. Himla pedagogiskt program måste jag säga. 🙂

Dagen efter kiropraktorbesök idag då och jag är lite öm måste jag säga. Det känns också som om det har gått tillbaka en smula.
Det var väntat eftersom det har varit snett i ett år. Musklerna tycker att det ska vara som förut.

Läste på lite om bäckenet igår och jädrar vad komplext det är!
Det består av flera delar, har mycket starka muskler och otroligt många ledband som ska hålla ihop på ett stadigt sätt.
Han var på ett ledband som sitter mellan korsbenet och vänster sida. Korsbenet var ju vridet till höger.
Det känns idag, jag lovar. 🙂

Det är tur att jag är ganska smal, för det är lättare att känna då, för den som ev behöver. 😉  Som en kiropraktor. 🙂

Jag hoppas mycket på detta. Jag hoppas jag slipper lite smärta iaf.
Hoppet är ju det sista som överger en, inte sant? 🙂

Imorgon är det skolavslutning för min 15 åring, sedan ska hon på skolresa till Liseberg.
Jösses vad tiden går fort! Sommarlov redan? Hua. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

