Hej igen


Nu har jag all info om den anonyma anmälan som gjorts mot mig och min man till socialen.

Det är ett fegt utspel från en bitter kvinna som har stora problem i sitt eget liv och älskar att göra livet surt för andra.
Hon är extremt feg, så anonyma anmälningar är vardagsmat för henne.
Nu vet ju jag vad hon heter, var hon bor, hur många barn hon har, vad de heter och vilka egna problem med rättvisan hon har, så jag tycker väl inte att hon är vidare smart.

Nu tar jag tag i detta och kommer vara helt ärlig till soc, som man ska. Det är lite synd bara att de måste lägga resurser på ren diskriminering.
För det är just det anmälan handlar om. Att jag som handikappad inte kan ”ta hand om” mina barn.
Så då ska man inga ha.
Bara så ni vet det, ni som är handikappade och har barn.

Bloggen kommer jag fortsätta med som förut, den startade jag för att skriva av mig om min sjukdom och för att få ut information om denna sällsynta diagnos.

Att någon som vill mig illa väljer att läsa den med andra ögon väljer jag att strunta i.
Hennes stund kommer en dag, då hon får stå för sina handlingar.

Så, mina vänner, nu kör vi igen! 🙂
Jag väljer att fokusera på alla ni som läser som är mina vänner istället. Tack för att ni finns.

6 thoughts on “Hej igen

  1. Helt rätt tjejen,låt inget ”pucko” få er ner tryckta bara för att du är sjuk.
    Men det är jätte lätt för dom ( folk överlag) att säga :”men hur mår barnen ??”
    Jo tack ,dom mår bra…usch & fy …kör på ,vi är många som stöttar dej
    Kram från Norr

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

