Nästa vecka


Ja då händer en del.
Kiropraktorn igen, med förhoppning att bäckenet denna gång hållt sig på mattan.
Förra gången (gång 2) fick han börja om från början, för det var likadant igen.
Men han fick tillbaka det jättefint! 🙂
Nu har jag tagit det lugnare efteråt, så hoppas hoppas.

Sedan är det två läkarbesök till som ska klaras av.
Intyg, flera stycken, ska lämnas in, så jag får det jag behöver.

Men med hemtjänstens hjälp så går det ju. De är guld värda och mina smärtor går åt rätt håll. Underbart! 🙂

Nu ska jag fortsätta fira midsommar i goda vänners lag. 🙂

Glad midsommar! 🙂

12 thoughts on “Nästa vecka

  1. Hoppas att du får en fin midsommarafton och härligt att smärtorna faktiskt går ut rätt håll! 🙂 Själv börjar jag jobba heltid nästa vecka så nu sitter jag i ren panik och försöker fixa all ”sjuk-administration” över helgen.

    Kram på dig! 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

