Midsommardagen


Ja nu är det visst redan lördag!
Min rygg är skit efter att ha suttit för mycket igår. Jag måste ju ligga ner ganska ofta, men ibland så går det ju inte.

Idag kom vi iväg ut i min trollskog med hundar och vänner, helt underbart. 🙂 Jag är väldigt glad över gåvan jag fick så jag kan komma ut. ❤

image

image

image

Här fick ni lite av mitt paradis, allt detta får man njuta av under en promenad, kan det bli bättre! 🙂

Första smultronet är plockat och uppätet av Lillen, mums!
Snart kommer det vara fullt i skogen, det har varit väldigt mycket smultronblommor i år. 🙂

Så nu blir det till att ta med en burk att plocka i, när hemtjänsten och jag tar den dagliga promenaden. 🙂

Ha en fin dag nu, det ska jag. 🙂

2 thoughts on “Midsommardagen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

