Ärligt?


Nu tar jag en paus tror jag. Från allt… Går det? 😉

Inget blir som jag tänkt. Som det borde.

Amöban/hyenan som anmälde mig till soc ville bryta ned mig, men det nöjet ska hon inte få.

Däremot vet jag inte om jag orkar mycket mer nu.
Allt strular visst. Eller om det mest är jag som strular.

Imorgon fick jag ändra tiden för hemtjänst, och det hatar jag att behöva göra, för det strular till det för dem.
Ligga andra till last är något av det värsta jag vet.
(När någon jävlas däremot (hyenan) då ska ni se! 😉 )

Ja ja, det är lugnt, som jag brukar säga. Det ordnar sig alltid.

Nu väntar jag på att nattpatrullen ska komma så jag får på mig nattkläderna.

Hjärtat som bråkat idag är inte ok, men bättre.

Sedan är det bara sängen kvar.

God natt.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

