Den där magen…


Ja den har sagt upp sig.
Allt jag äter kommer ut igen på tio minuter. Undrar hur mycket näring jag hinner få i mig? 😉

Ja ja, det är bara fyra dagar kvar med antibiotika nu, sedan borde det bli bättre.
Jag är ju fortfarande uppträtt.

Hemtjänsten som var här imorse var stressad… En jättebra människa, trevlig på alla sätt, men stressad…. Har jättesvårt för det.
Spänner mig, hjälper till mer än jag klarar av, får ont som f*n och sedan är den dagen förstörd…

Hon kunde sagt direkt att hon hade bråttom… Det är enklare för mig att klara en stressig situation om jag får förbereda mig lite nämligen…
Nu sade jag inget, mer än att jag svarade på hennes fråga om saken. Måste nog börja lära mig att säga till när det är något som inte är bra.

Tänk att det ska vara så svårt va? När jag vet att jag får sota för det…
Jag lär mig snart kanske.

Jo, jag var med om något skrämmande idag.
Jag tror att mina mediciner går igenom systemet lite för fort och så även min hjärtmedicin.
Fick riktigt ont i bröstet. Det strålade ut i axlarna och upp i käken. Pulsen rusade en liten stund och var sedan snabb. Jag blev yr och kallsvettig och fick en otäck varm känsla i hela kroppen.

Jag är väldigt påläst och så, men det här vet jag inte… Det höll i sig i ett par timmar och nu (3 timmar efter) är det bättre.

Hoppas jag slipper vara med om det fler gånger, för det var obehagligt. Väldigt.

Nu är jag bara yr och galet trött så det var ju ingen fara.
Ja, den där kroppen spelar en då spratt mår jag säga.

Ha en fin kväll. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

