Läkarbesök


Ja den här veckan duggar det tätt med besök som har med min sjukdom att göra.

Fast dagens besök var Lillens. Han älskar att åka till sin ”lesaksfabbodottorn”. Leksaks farbror doktorn alltså. 🙂
Det finns ju så många fina och roliga leksaker där ju! 🙂
Det var hans halvårskontroll hos en barnläkare, som han gått hos sedan han var riktigt liten. Vi håller koll på hans hälsa och ser till att vi vet i god tid om han har ärvt min sjukdom.

Han visar symtom som kan tyda på att han har ärvt det tyvärr, men vi tar inte ut något i förskott.

Imorgon är det dags för veckans besök till kiropraktorn. Det känns som om bäckenet tyvärr är tillbaka till sitt sneda/vridna ursprungsläge, men det lär ju märkas. 😉

Onsdag blir det husläkarens tur att få privilegiet att träffa mig. 😛  Ha ha, skämt åsido, den stackarn får lägga ner mycket tid på min vård kan jag tala om. Lite galet.

Torsdag blir det Nässjö igen, för andra behandlingen med lokal anestesi.
Förra (första) behandlingen gjorde ju nacken bättre, men hade inte mycket effekt i ryggen.
Jag hoppas på bättre resultat nu, det vore underbart! 🙂

Det är jobbigt för kroppen när det samlas så här tätt med besöken till sjukvården, det blir för mycket, även om jag har ledsagning.
Så helgen kommer vara fylld av smärta antagligen. Ja, om nu inte behandlingen i Nässjö gör underverk.

Jag har hoppet i behåll, en kärleksfull och stöttande familj och underbara vänner, så jag klarar mig alltid. 🙂

Nu blir det vila. Skulle ha gjort det för länge sedan, men den nya dörren var tvungen att justeras och han kom nu och fixade det så det funkar.

Ha en fin kväll.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

