Reblogging igen. :-)


Bra skrivet. 🙂
I rest my case. 😉

Tillägg: Det är min vän som skriver så här bra. 🙂
Det är ett känsligt ämne detta.
Vågar man skriva om de dagar man mår bra/skapligt?

Jag vågar, men ärligt talat och tyvärr gör jag det alldeles för sällan.
Sedan har jag inte haft så många bra dagar på sistone, rent smärtmässigt.
Men jag borde skriva mer om det som gör mig glad trots smärta, för det är mycket! 🙂

Min vän ger mig ofta tankeställare så här, hon är så bäst! 🙂

Tack Ulrika! ❤

2 thoughts on “Reblogging igen. :-)

  1. Hihi, tack själv för det är när jag läser andras ord som alla snilleblixtar kommer. Man börjar fundera, analysera varför man skriver på ett visst sätt, varför man resonerar som man gör osv. Utan dig och alla andra skulle jag bara skriva om mina fördömda händer och det får man väl vara glad för att jag inte gör 😉

    Bättre dagar kommer vännen och då ser jag med spänning fram emot att läsa om det. Jag läser som sagt nu men kan oftast bara vara ledsen med dig och ibland glädjas åt småsaker. Du förtjänar mer än så. Och det kommer!

    Kram ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

