Ingen rubrik


Nej, idétorka igen. 😉

Idag har det varit ett oroligt härligt väder och jag har varit ute så mycket jag kan!
Jag måste ju sträcka ut mig på soffan eller i sängen med jämna mellanrum, så det blev inte hela dagen ute. Men de timmar som blev var underbara. 🙂

Fast jag gjorde ju inte mycket förstås, satt och skruvade på mig i rullstolen mest. Sitter inte skönt alls tyvärr så det blir inte så långa stunder i solen.

Hm, nu när jag tittar efter är det nog lika bra, för oj oj vad jag har bränt mig! 😛
Jag blir ju knappt brun längre utan blir röd och så röd, och så, eh, röd… 😉
Jo då, till slut så. 🙂

Fick ju för mig att vattna lite, jag älskar det! Satt i rullen och höll i slangen.
Men nej, skulle inte ha gjort det. Min hand är verkligen inte bra…

Nu blir det lite soffmys med Lillen, det ser jag fram emot varje dag. 🙂

Ha en fiiiin kväll. 🙂

2 thoughts on “Ingen rubrik

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

