Tiden går fort


Det är en sliten klyscha, men väldigt sann.

Nästa vecka har min man sin första långa semester sedan jag vet inte när!
Fem veckor… Sedan börjar han ett nytt jobb igen så nästa år blir det kort semester igen.

Tyckte det var så lång tid till hans semester sist jag tänkte på det och nu är det bara några dagar kvar! 🙂

Vi ska testa första resan med husvagnen nästa helg. Ja, inte första på det viset, utan första där jag inte kan gå eller klara mig själv.
Vi vet inte hur det kommer gå, det ska bli spännande att se…
Bara att ta trappstegen in blir en upplevelse.
Jag återkommer garanterat med rapport i ämnet. 😉

Annars vet jag inte hur vi ska göra, jag kan ju inte stanna hemma varje gång liksom…

Imorgon (idag egentligen, är ju ett, den där jädra klockan) blir det min kära kiropraktor igen.
Förra veckan hade det ju inte gått tillbaka lika mycket och var lätt att fixa, så jag hoppas att det ser ännu bättre ut nu. 🙂

Mitt eviga tjatämne färdtjänst (som sällan/aldrig funkar som det ska) ska jag slippa imorgon (yeyyy) eftersom ledsagaren kan köra min bil. 🙂  Skönt!

Nu väntar väl sängen, jag fick hjälp av nattpatrullen att smörja mina underbart röda lemmar, så jag hoppas jag inte flagar ihjäl mig. 😉
(shit, jag har verkligen bränt mig….)

Gjorde bort mig lite förut så jag får se hur bra jag får sova. Satte mig snett i rullstolen när benet vek sig för mig, så ryggen fick sig en smäll…
Tur jag ska dit jag ska imorgon. 😉

Natti natti, lämnar er med ett kort på min ena kisse. Tog kortet ikväll när han kom och pratade lite. 🙂

image

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

