Herregud


Ja nu går ögonen i kors och hjärnan har kortslutning..
Att ansöka till försäkringskassan är inte det enklaste kan jag tala om.

Nu när allt är på plats i kuvertet väger det som ett helt paket!
Tror det blev över 30 sidor med allt från årsbesked från banken till deklarationspapper… Tre olika läkarintyg och så vidare…

Vill inte gå in på vad jag vill med tanke på att hyenan som anmälde mig till soc läser.
Men jag kan bara råda alla som ska ansöka om något till dem att vara noggrann, se till att få med alla dokument de vill ha och skaffa aktuella läkarintyg.

Nu återstår det att se hur det går och hur snabbt jag får höra något från dem. Det är ju sommar..

Skallen dunkar nu, jag har suttit för mycket idag med detta, stressat för att få in allt från alla instanser. Jag har hållt på med detta i flera veckor…

Nu ska jag slappna av, nu ska det läggas på lådan imorgon. Bara väntan kvar.

Kiropraktorn idag också, det är alltid så där ontskönt. Bäckenet är inte på plats än, men det närmar sig.
Som vanligt har jag mer ont nu och antagligen imorgon också, men det tar jag då.
Nu har jag tagit min smärtlindring så jag får sova lite. Hoppas jag.

Gonatt

image

Lämnar er med en bild jag tog igår på en nattviol. En mycket vacker orkidé. 🙂  Växer i min trollskog. 🙂

2 thoughts on “Herregud

  1. Ja fy för detta papperskrigande, man borde ha en privatsekreterare som skulle sköta det…helst en manlig, snygg som kunde massera, städa,diska… hoppsan spårade viss ur lite…
    Skönt att bäckenet börjar närma sej rätt position!
    Nattviolen är sååå fin och doftar heeeelt fantastiskt…brukar ta in nån då och då fast de är fridlysta:P
    Sköt om dej!
    Kram!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

