Ännu en dag slut. :-)


Ja jägarns vad dagarna flyger fram! 🙂
Det beror på att jag är väldigt trött och ligger mest i soffan och sängen och slumrar.
Jag får sådana här perioder när jag har mycket ont och det är mycket stress omkring mig. Men det brukar ”gå över”, så nu väntar jag på det. Att det ska ”gå över” alltså. 😉

Men visst är det trist att ha det så här. Det är många jag vill orka höra av mig till, som jag träffat via bloggen till exempel.
Det var en som kontaktade mig här för ett tag sedan och ville ha hjälp. En härlig människa som jag pratat med i telefonen några gånger. Han har gett mig så mycket komplimanger att jag nästan blivit högfärdig. 😉
Nävars, men ni förstår va?
Positiv feedback är härligt för själen, tack J! 🙂

Nu blir det fira makens semester och imorgon firar vi 4th of July, alltså USA:s nationaldag, några dagar för sent.
Makens släkt kommer där ifrån så vi firar varje år med amerikansk mat och umgänge. 🙂

Ha en fin fredag, jag ska försöka ha det, trots att jag har extra ont. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

