Vilket väder!


Ja shit, solen sken från en klarblå himmel och det var varmt!
Igår alltså. 😉
Idag ser det inte ut att bli så, men man kan ju hoppas.
Jo, det kom allt regn igår, men inte som i Emils hemtrakter, för där får de visst åka båt i köket. 😉
image

Satt och tittade på nyheterna och funderade över hur det skulle kännas att få det så översvämmat. Usch, jag avundas dem inte…

Idag är det dags för kiropraktorn igen, det ska bli skönt. 🙂
Jag tycker mitt bäcken har hållt sig riktigt bra denna gång faktiskt! Hoppas, hoppas det håller sig nu.
Jag har haft mycket ondare denna vecka iofs, mest i ischiasnerven på enda sidan, men det beror säkert på att det blir irriterat nu när det kommit på plats.

Vi får se vem som kommer som ledsagare, jag vet ju aldrig i förväg. Hoppas det är någon som kan köra min bil så jag slipper färdtjänst.

Ingen bra dag idag annars faktiskt… Har nog gjort lite för mycket i helgen och igår. (vilket iofs inte är mycket)

Men men, nu kör vi på med denna gråa tisdag tycker jag! 🙂

Ha en fin dag.

4 thoughts on “Vilket väder!

  1. EN lite undran bara = )
    Det här med att gå till kiropraktor när man har EDS brukar ju generellt inte vara bra då man (enligt mina läkare) bara underhåller glappet då. Hur tänker du kring det? För mig är det ganska nytt med EDS och jag vet inte riktigt hur jag ska tänka om det här med kiropraktik. Har haft stora problem med mitt bäcken i ca 3 år sedan en ridolycka då det slogs loss (mildare problem innan). Gick till kiro en himla massa + sjukgymnast, men bäckenet håller sig trots det ej på plats. Sista gångerna (i slutet av 2011) fick jag dessutom nervinklämningar…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

