Jo men bra!


Eller inte…
Vet inte hur jag lyckas jämnt, men nu har jag lyckats med konststycket att vrida till både nacken och ryggen. Illa.

Igår efter det hade hänt blev det väldigt udda. Vänster ben, ner till knät blev illrött och varmt. Det hände ju ”något” i både nacken och ländryggen, vänster arm/axel gjorde ont som bara den i början…
Nu gör det mest ont i ländryggen och ischiasnerven.

Ja ja, det ordnar sig.

Imorgon ska jag till läkaren med varbölden jag fått tillbaka efter två veckor. (Efter avslutad pc kur)
Ska nog spela in besöket, ifall han säger att jag ska ”leva med” infektionen.
Har ju opererat bort två redan som aldrig gav sig, så han har inte mycket att komma med. 😉
Jag vill inte operera mig, jag lovar, men jag vill inte ha defekta hårsäckar heller.

Jo jo to be continued. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

