Aj aj aj!


Jag har aldrig varit så nära att så någon på käften som jag var idag! :-[
Var ju hos läkaren med min varböld som behagade komma tillbaka två veckor efter avslutad pc kur…
Jag ville gärna ha någon annan lösning än pc denna gång eftersom det uppenbarligen inte hjälpte och jag fick sådan diarré att jag gick ner två kilo på 14 dagar.

Jo då, nog fick jag en annan ”lösning”!
Den skulle skäras upp och tömmas… Ni som haft stora finnar vet hur ont det gör att klämma… Denna är 7 cm lång och 4 cm bred. Aj de luxe säger jag bara. :O

Nu är det så att min sjukdom gör att det krävs minst tre ggr så mycket lokalbedövning för mig, oftast mer, för att det ska bli bedövat.
Det står i min journal att det är så och jag sade det flera gånger.

Tror ni han trodde mig? Tror ni det var bedövat? Nej nej nej och åter nej!

Denna upplevelse var något i hästväg och något jag kommer ta tag i. Senare….

Nu har jag ont. Inte bara i kroppen som är som en fiolsträng efter dagens upplevelse och i bölden som är uppskuren med ett 3 cm långt snitt. Jag har också ont i själen efter ännu ett möte med en oförstående och oempatisk läkare som sårat mig djupt. Både kroppsligt och själsligt.

Varför ska jag jämnt behöva råka ut för sådant här?

Nu är jag uppriktigt trött på skiten.

2 thoughts on “Aj aj aj!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

