Dagen efter


Jag fortsätter med gnället, så är jag klar med det sedan. 😉

Kroppen mår inte bra alls. Att ligga på en hård brits en halvtimma och spänna sig som en bräda är inte bra för en överrörlig kropp.
Jag vet inte hur jag ska göra nu faktiskt. Visst, jag kan ha sådan tur att det ger sig nu och den aldrig kommer tillbaka, men jag har ingen större förhoppning.

Det får gå som det går…

Så, nu är jag färdiggnälld. 😉

Nu blir det vila och mediciner så jag orkar med resten av dagen. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

