Semester.


Jo, vi har dragit iväg med husvagnen, så det blir kanske inte så mycket uppdaterat här.

Det är underbart att komma iväg, men jösses anåda så ont jag har nu! Min rygg (ja resten av kroppen också) vill ha min säng! 🙂

Idag blir det nog Torekällberget. Där finns det djur att klappa på och titta på och en häftig utsikt.
Jag har ju turen att slippa gå och någon av familjens medlemmar kommer få fina rumpmuskler av att köra runt på mig i backarna. 😉
Redan nu har de fått träna en del, stackarna, eftersom det är en mastig backe till servicehuset. 😉
image

Men vi har det trevligt och vi har lite tur med vädret iaf.

Vi ses en annan dag om livet vill. 🙂

2 thoughts on “Semester.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

