Hemma


Ja nu är vi hemma. Semester, eller vad man nu ska kalla det, är gott för själen, men inte för kroppen.

Ryggen skriker och resten av kroppen protesterar vilt. He he, ja så är det, inget att göra åt liksom. 😉
Det är bara att acceptera att jag inte klarar mer än tre dagar i vagnen. Inget att göra åt, återigen. Men det var verkligen skönt att komma hemifrån, även om det är bäst hemma, rent kroppsligt.
Det var skönt att se något annat än väggarna hemma. Det var skönt att träffa andra än hundarna. 😉

Nävars, men det var faktiskt skönt att åka iväg. Nästa resa med husvagnen görs utan mig. Anledningen är som vanligt min hälsa och min kropp, så jag går inte in på det, jag blir bara ledsen.

Återkommer med mera om semestern, kanske, om jag orkar. Annars har jag ju en massa annat att berätta ju. Alltid något kul här, för det har jag bestämt. 🙂

 

Delar med mig av en bild på Lillen när vi var på musèet i Södertälje för Scania, ett paradis för motorintresserade barn. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

