Detta eviga…


…..har gjort för mycket….

Det blir tjatigt för mig också, jag lovar, och det som är ”för mycket” för mig är nog nästan ingenting för de flesta. Jag har ganska lätt att se positivt på saker och ting (ja inte allt, men det mesta) men emellanåt blir jag frustrerad. Jag kan inte göra det och jag kan inte göra det och jag kan inte hälsa på där för där kommer jag inte in och jag kan inte följa med dit för där kommer jag inte in osv osv.

Hur tror ni det slutar? Jo, folk slutar att fråga. Eller rättare sagt, jag har inte så mycket ”folk” som skulle frågat från början, men nog är det bökigt att dras med en i rullstol.

Det bästa är ju att mina riktiga vänner struntar i det och kommer hit istället. Så jag ska ju inte gnälla egentligen. 😉

Jo, tillbaka till detta med ”för mycket” (jösses vad mycket citationstecken jag gör idag då….). Idag har jag gjort för mycket igen och som jag sade så är det egentligen inget alls. Men för mycket för mig och det retar mig!!! Att jag då inte ska kunna göra något utan att smärtan sätter fart…. Semestern tog ju ut sin rätt redan i bilen upp. Jag har riktigt svårt att sitta i bilen för länge. Nu har jag en smärtnivå som ligger på topp kan man säga. Felet är att jag då kan skita i det och köra på. När jag nu redan har så jädra ont så…. Suck, ja ni som har kronisk smärta vet nog vad jag menar.

Jag är absolut mer försiktig när jag jag ligger lågt i smärta, för då vill jag absolut inte få en smärttopp! Ja ja, jag ska alltså inte, observera inte (!) pilla med mina blommor. (Note to self)  Inte plocka döda blad och vända på krukan. Tsss, löjligt. 😉

Men men, nu får jag stänga ner tror jag. Min mobil gick sönder igår och nu har jag en lånetelefon som inte går att surfa på… Fatta! Det går bara ringa och messa i stort sett! He he, en smula i-landsproblem kan man tycka, men jösses vad bortskämd man blir när man har en dator i fickformat med sig hela tiden. 🙂

 

Här är en otroligt vacker alun, den finns i olika röda nyanser, åh så vacker!!! Jag fick en i en mörkare nyans av svärfars tjej, som nu bor i min rabatt. Love it!!!
Det är en glädje med blommor. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

