Dag tre


Orkade inte skriva igår, hade för ont helt enkelt. Idag är det likadant, men jag är lite gladare.  🙂
Min favorit från hemtjänsten kom imorse och avstyrde på så sätt att hon jag absolut inte vill ha här kom.

Det är underligt att de faktiskt var på väg att skicka hit henne igen… Jag blir så trött.. 😦
Jag pratade ju med min handläggare igår om detta och hon skulle prata med bossen där. Är det verkligen så svårt när det bara är en som jag inte vill ha hit?
Näääää, kommer hon hit fler gånger får jag mig säga ifrån. Fast samtidigt vill jag ju inte såra någon…
Hon är ju inte dum och otrevlig, bara hårdhänt och inte gör allt hon ska.
Usch vad svårt…

Nu har jag gjort vad jag kunnat känner jag, jag kan inte göra mer. Ja, möjligen att säga det direkt till henne, men det hjälper inte. Hon är tillsagd att inte ta i och hon gör det ändå. Alltså är hon ett hopplöst fall.

Ja ja, nu släpper jag det där och gläds över att resten av personalen är bra. 🙂 Jag är nog bara gnällig. Iofs vill jag inte få ondare när de är här än jag får när jag gör saker själv… Hm…

Ikväll i kommer iaf min älskade vän hit och sover över! Underbara människa. ❤
Det är ett privilegium att ha henne som vän. Puss på dej! Längtar!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

