Oj då


Jösses vad tiden ändå gått fort! Hade sällskap igår och vi hade en trevlig kväll med mycket skratt, precis vad man behöver.  🙂

image

Vi var ute och hittade en vacker blomma. Det är den mycket giftiga stormhatten, otroligt vacker!
Den ser verkligen ut som en hatt!  🙂

Längtar efter familjen som kommer hem imorgon. Så här länge har jag aldrig varit utan dem.  😛
Desto härligare att se dem sedan.  🙂

Annars har jag haft bra personal i helgen, även om det varit lite strul med kommunikationen.
Får tänka på vad jag säger till personalen tror jag. Eller jag vet. För det blir visst fel på vägen. Som viskleken ni vet. Bättre att ta det direkt med bossen. Ha ha som om jag skulle det!  😉

Nä, nu blir det soffmys.  🙂

3 thoughts on “Oj då

  1. va mysigt med en kompis som kom och förgyllde tillvaron och övernattade…en riktig tjejkväll:)
    Stormhatt har jag i trädgården…eller kanske hade vet ej om den är kvar…har förstått att den är riktigt giftig!
    Tur att du haft lite go hemtjänstpersonal nu när du vart själv,hemskt dock med de som inte lyssnar och inte har hjärtat med i arbetet

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

