Reblogg


Detta är klockrent. 🙂
Tack för den Ulrika. 🙂

Inte bara sjuk

Efter några veckor utan något direkt viktigt i Eds-sammanhang kom jag äntligen på vad jag ville skriva om.

Vad är Eds och vad är inte Eds. Har nämnt det tidigare men tycker det är aktuellt hela tiden.

De flesta saker vi drabbas av kan vi inte med säkerhet säga att det är Eds. Det är väldigt många som inte förstår det. Nu drar jag saker lite till sin spets här men som exempel:

En Eds’are till en annan (väldigt påhittad konversation):

– Jag brukar få ont i magen ibland…

-Åh, det brukar jag med. Det är jättejobbigt!

-Jag får ont i magen när jag äter mycket fet mat.

-Åh, jag med. Jag får diarré då, det är så jobbigt.

-Jag kan inte äta choklad längre, jag får smärtgenombrott då och måste ta starka tabletter.

-Åh, jag med. Det suger verkligen att ha Eds!

-Ja, fan, det är så typiskt våra…

View original post 661 fler ord

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

