Tjaaa


Har extremt ont idag efter en lite tung dag igår.
Ingen hjälp på morgonen och sedan besök hos min kiropraktor.

Jag har sagt det förut men säger det igen. Gå inte till vilken kiropraktor som helst om du har EDS.
Jag är så pass mjuk att jag skulle kunna få bestående skador om det blev fel.
Men min är mycket duktig och gör precis rätt så att jag inte går sönder, utan blir hjälpt. 🙂

Det är mitt vridna bäcken han drar tillbaka. Ja, han behöver i stort sett bara dra och trycka lätt med fingrarna så hamnar det åt rätt håll. Jag är mjukare i bäckenet än en gravid, och det har jag inte varit på snart fyra år. 🙂
Mitt korsben, alltså de sista kotorna i ryggraden som är sammanväxta, är också vridet, men åt motsatt håll.
Han manipulerar mjukt och har lyckats få tillbaka nästan allt.
Tyvärr gick det tillbaka under hans semester, så nu får vi börja om.
Jag vet inte hur länge vi kan hålla på med detta en gång i veckan, men vi kör på nu i en månad så får vi se sedan.

Jag har väldigt ont och har neurologiska problem som jag inte vill ha. (Självklart).
Men jag har inte gett upp. Jag kommer kämpa för att få hjälp till allt är uttömt. Så är det bara.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

