Glömsk


Ja det är jag på många sätt, men jag hade totalt glömt bort hur otroligt slitsamt och smärtsamt det är att göra allt det praktiska själv.

Sedan tar det tid! Låååång tid! Alltså shit… Jag har så ont att jag knappt vet vad jag heter…

Jag hoppas verkligen att det löser sig med hemtjänsten, för detta sliter på kropp och själ.
Det är kanske svårt att förstå för den oinsatte, men alla (Ja, alla!) mina leder är slitna och gör galet ont så fort jag rör på dem. Även utan belastning.
De glider även ur läge extremt lätt, precis som mitt bäcken gör hela tiden.
Så jag ska egentligen göra så lite som möjligt, särskilt med armarna.
Då blir det svårt kanske ni förstår.
Det är ju därför jag har hjälp liksom. Inte bara för att jag inte kan gå och sitter i rullstol.

Ja det här kommer bli spännande minst sagt. Hoppas det inte blir några problem nu…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

